اجاره اتوبوس از کرج

اجاره اتوبوس و دربستی برای کرج و اطراف تهران 
جهت مراسم ختم ، عروسی ، اداره جات ، مدارس و تورهای گردشگری
تور های تهران گردی و خارج از شهر تهران آماده سرویس دهی

ضمن عرض سلام و خسته نباشید و خدمت تمام مدیران آژانس ها ،لیدر های داخلی وخارجی،رانندگان،مالکان و دوستان عزیز امیدواریم که در ایام پیش رو بتوانیم خدمات ترانسفر و مسافربری خوب و با کیفیت و ایمن برای تور ها و مسافرت های شما انجام دهیم .
دربستی کاران واحدسفر گشت

 بهترین سایت اجاره اتوبوس

اتوبوس های دربستی این کمپانیبا امکانات  vip با  برای مشتریانی که میل به ترانسفرهای یک طرفه و امکانات رفاهی کامل دارند؛ اتوبوس اسکانیا درجه یک 44 نفره برای مسافران تعداد بالا با امکانات سیستم صوتی تصویری حرفه ای، قهوه جوش، آب سرد کن کولر و دیگر امکانات مورد انتظار از یک خودرو مسافربری ایده آل. در صورتی تعداد مسافر های شما کمتر از 25 نفر است، خودرو میدل باس دربستی ویژه برای اجاره پیشنهاد می شود.. برای کسب اطلاعات بیشتر با پشتیبانی 24 ساعته   تماس بگیرید.

در بهترین بودن اجاره اتوبوس تردید دارید ؟؟

بهترین عایق بندی سقف ، ساختار بدنه تقویت شده با فلز از جنس فولاد برای تحکم و مقاومت در برابر ضربات خارجی ، مجهز به سامانه پیشرفته گرمایشی و سرمایشی ، تهویه مطبوع محیط ، دارای سیستم های صوتی و تصویری حرفه ای برای مسافران و راننده و همینطور شامل تمامی امکانات استاندارد مثل قهوه جوش و یخچال و …

عایق بندی مناسب سقف ها و استفاده از فایبرگلاس برای سقفی یک پارچه و مستحکم ، مجهز به سیستم گرمایش و سرمایش پیشرفته ، دارای سیستم صوتی مناسب شامل دو دستگاه مانیتور LCD 20 اینچ و 17 اینچ و همینطور یک عدد دیویدی پلیر و پشتیبانی از تمامی استاندارد های اتوبوس. اجاره مجهز به رادیاتور خنک کن روغن، مجهز به ریتاردر  به همراه سیستم خنک کننده آبی، مجهز به سیستم اخطار در هنگامی که بار بیش از حد به سیستم کلاچ وار، مجهز به سیستم محدود کننده سرعت( Cruise control )( یعنی بدون دخالت راننده امکان رانندگی با یک سرعت خاص در هر وضیعت جاده وجود دارد.

برای اطلاعات درباره طبیعت کرج اینجا کلیک کنید